22.12.2008

2 dager igjenn til jul!

I dag har jeg hatt skikkelig god julestemning. Dagen startet av at jeg våknet ca. kl 9.30 og sto opp å spiste frokost med pappa. vi spiste verdens beste brød har jeg funnet ut.te et brød med masse gode frø i. nam nam. etter det så ringte Ingrid K og lurte på om jg ville komme til henne å bake pepperkaker. Det såa g ja tl, men først måtte jeg vaske badet, noe sm tok litt tid siden j skulle ta jlevasken. Eter 1 g n halv tme ca blejeg ferdg o badt ble stående rent. lt etepå dr j til Ingrid K. Der fikk jg se juletreet hennes nsten 4 meer høyt! Vibakte pepperkaker og puntetdem md glasur mens vi sang på irriterende jlesanger.sklg kos. DA kom jeg skikkelig i julestemining. grd hadde ikke lagd ferdig gaven tl mrsinenda sådet jalp jeene med etter å h lagd pepekake (skrappbookg album) 'Ini ble gae iritt

Ingen kommentarer: