24.01.2009

Jentekveld

Nå er det lenge siden jeg har skrevet. Det var Christine som fikk meg til å begynne igjenn. Hun maste på at jeg måtte begynne å skrive blogg, men jeg sa at jeg ikke var noe god til det, men som dere ser har hun klart å overtale meg. Jaja, jeg kan begynne med å snakke om i går.

I går sleit jeg skikkelig med å stå opp. Det har jeg egentlig gjort alle de siste dagene. Jeg får for lite søvn for tiden. Når jeg kommer på skolen så er jeg så trøtt att jeg sovner på skolebenken. Det er leksene sin skyld :(. Jeg er skikkelig lei lekser egentlig, men jeg må jo stå på likevel. For a få bra karakterer vett.

uans.. jeg var på jentekveld i går. Jeg Inger og Ingrid K dro sammen. Det var veldig koselig (selv om vi måtte tvinge med Ingrid K). Vi spiste kyllingtaco, danset, snakket, så på film og lakket negler (hihi).

Etter det så dro jeg og Ingrid K til Inger. Vi hadde fått faren til Inger til å kjøpe new deam is til oss som vi skulle kose oss med. Tingen er att vi fikk en bøtte hver ( 550gram!) ååå jeg ble egentlig skikkelig kvalm..men jeg klarte ikke å stoppe å spise siden den var så god :P vi så litt på film og loka på dataen og hadde det gøy før vi gikk å la oss. Det var vel det meste jeg gjorde den dagen. Nå sitter jeg her å er kvalm å føler at jeg snakker med meg selv, mens Inger sitter på den andre datanen og skriver blogg hun også. Hihi...

2 kommentarer:

christineki sa...

Hahahaha, jeg MÅ le :D sitter trossalt ved sidna deg og må høre på all whininga hele dagen, huff <3 lekser er noe dritt ja. Hørtes ut som dere hadde hatt det kjempe hyggelig på jentekvelden da :)og kult at du blogger :D wee

Inger sa...

IS!!!! Det er godt =D