25.01.2009

Giraffmonster

Sto opp til vanlig søndagstid(ca kl.10), og spiste frokost. Ikke no spessielt frokost akkuratt, bortsett fra at jeg hadde en veldig god yogurt ved siden av. Når jeg kom på badet etterpå så oppdaget jeg at jeg hadde glemt toalettmappa mi hos Inger når jeg hadde overnatta..ups:P Avtalte med inger at jeg skulle få den på kveldsgudstjeneseten.
Videre på dagen vakset jeg badet og sånt kjedelige ting, men så foreslo mamma at vi skulle gå på ski. Jeg var ikke helt klar for skigåing akkuratt, siden det var våt snø og gråvær. Jeg foreslo at vi kunne gå ut i hagen å lage snømann, noe som mamma ble med på, på en betingelse: det måtte være en snøhest. Astrid og Aina (venninna til Astrid) ble med. Vi fant ut at det skulle bli verdens største snøhest( noe som jeg nesten tror at det ble, bortsett fra at det ente opp med en girafflignene greie). Alle sammen startet å bygge. Vi bygget og bygget og berget ble større og større, men tingen var at det ikke lignet på noe. Mamma begynte å bable om masse tull om at det måtte vere fundament og greier før vi startet å forme, så vi bare fortsatte. Etter mye sjas og mas og arbeid sto vi til slutt ferdig med et giraffmonster hahaha=D jeg måtte le...Mamma syns den var veldig fin, men ikke jeg.
Etter det gikk jeg inn å soste litt rundt før jeg bestemte meg for å gjøre lekser, noe som det dessverre ikke ble noe av. Det pleier som regel ikke å bli noe ut av ting som jeg bestemmer meg for:P I stedenfor lekser så begynte jeg å surfe rundt på nettet. Det var skedelig så jeg satt meg heller ned for å spille litt gamecube...
Litt ut på kvelden så dro jeg på kveldsmesse som var helt grei. Det var en del fra klassen der, og fra team heggedal. DEt var en som sang der (husker ikke hva hun heter) som var utrolig flink. Hun hørtes veldig ut som Eva Cassidy på en av sangene. Eva cassidy har bare så utrolig fin stemme. DEt fineste i verden, men hun er død desverre. Her er er en sang hun synger: http://www.youtube.com/watch?v=AFFo1pu4q7Q&feature=related. DEn er bare så fiiin!<3
Etter kveldsmessen så var det kirkekaffe. Satt litt der og pratet før jeg gikk hjem og begynte å skrive blogg. Hade =D

2 kommentarer:

christineki sa...

Haha, tror aldri mamma ville spurt om vi skulle gå på skitur, hvertfall ikke i disse årene. Hun ville nok heller sagt "skal vi opp på banen og spille litt fotball?" eller "skal vi gå opp til blåkiosen og kjøpe en sjokolade?" Hahahaha :D giraffen hørtes litt kul ut, vi må lage noe sånt en dag Ü

Inger sa...

du kan ikke stå opp kl 10. det var ALT ALT for SENT!!! Du må nyte dagen, så du har ikke tid til å ligge å dra deg til sent ut på dagen... Du må stå opp kl 7:30. Senest!!


Ps. Håper du skjønte at dette var BARE tull =P mohahha